אודותינו
אודותינו

ABOUT

אורקסטה - פירמה ייעוץ עסקי

חברה או עסק מצוינים הם כמו תזמורת מצליחה.

בצומת שבין ניסיון גלובלי לתובנות מקומיות, אורקסטה מציעים מסע אסטרטגי ייחודי לעסקים השואפים להתעלות מעבר לגבולות המוכר. עם שלושה עשורים של הובלה בחזית הריטייל העולמי, אנו מזקקים את תמצית ההצלחה של מותגי-על כמו H&M, מרס-ריגלי, טויוטה, מאמה עוף, דה-לונגי או פפסי , כדי אסטרטגיות צמיחה תפורות למידותיכם.
אנחנו גאים להביא איתנו לשולחן הייעוץ שלכם את השילוב המנצח של עולם הייעוץ העסקי – ניסיון ניהולי פרקטי עתיר שנים והצלחות, טכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת לחזות מגמות שוק עתידיות, יכולת נדירה לזהות נקודות מפנה אסטרטגיות, ויצירתיות מעוררת השראה, במטרה לעצב אסטרטגיות שמשלבות חדשנות עם יציבות. 

גלעד קרונר - מייסד ומנכ"ל

הגודל לא קובע!

כיום, גלעד מביא את כל הידע והניסיון האסטרטגי שלו לשוק הישראלי, ומסייע לחברות ישראליות לצמוח ולהתפתח, לפתור בעיות אסטרטגיות או בעיות נקודתיות. לאתר שיתופי פעולה, מודלים עסקיים חדשים או איתור שווקים.

סטראטאפים, חברות בתחילת הדרך או ארגוני ענק – כולם מתמודדים עם כאבי צמיחה, עם איתור שוק או בחירת אסטרטגית שיווק.  כל הידע והניסיון, היצירתיות, הקשרים הבינלאומיים
וה – LEGACY שלו – עומדים לשירותכם, עם אותה תשוקה ונחישות, שהובילו אותו להצלחות  העסקיות הגדולות.

השילוב הייחודי שגלעד מביא לשולחן הוא מה שהופך אותו לדמות יוצאת דופן בעולם הייעוץ העסקי. הוא תלמיד שקדן של הדינמיקות המשתנות בשוק, בעל יצירתיות יוצאת דופן וחשיבה מקורית, שמאפשרים לו לפתח פתרונות חדשניים לאתגרים שמולו. עם ניסיון עשיר בניהול עסקים והבנה מעמיקה של הבעיות, ההזדמנויות והמהפכות האדירות, הוא יודע כיצד לשלב בין אסטרטגיה ומקוריות לבין יכולת הביצוע הנדרשת בשטח – ולהפוך רעיונות לפרקטיקות עסקיות מנצחות.

מנכ"ל ישראלי עם רזומה בינלאומי שכזה, הוא דמות ייחודית בנוף המקומי.
גלעד לא רק שהוביל את ההקמה וניהול הפעילות של  H&M בישראל, והוביל אותה להצלחה חסרת תקדים, בשוק שעד אז לא היה פתוח כלל למותגים בינלאומיים – הוא עשה זאת באווירה של תחרות עזה ושוק ספקני. בזכות חזון עסקי רחוק טווח, ראייה אסטרטגית חדה, אומץ ניהולי, יכולת להוביל צוותים חוצי גבולות ונחישות, הוא הוכיח, שכאשר מדובר באיתור, כניסה והובלת שווקים – הוא המומחה שתרצו לידכם. כמנכ"ל המותג בעשור הראשון שלו בישראל, גלעד חתום על פתיחת 20 סניפים רווחיים, 50 אלף מ"ר שטחי מסחרי, מאות מיליוני ש"ח מחזור מכירות ולמעלה מ- 1,200 עובדים.

בין ההצלחות הגדולות, ניתן למנות את שיקום חברת תנובה בישראל בתקופה קריטית בתולדותיה, בה היה חלק מהובלת החברה בחזרה לפסגת השוק המקומי, תוך יצירת תהליכים אסטרטגיים ששיפרו את הביצועים העסקיים שלה. בנוסף, גלעד היה זה שהמציא את השם הבלתי נשכח של סדרת המוצרים האהובה "מאמא עוף" – מהלך שיווקי שהפך את המותג לאייקוני והביא לפופולריות חסרת תקדים בשוק הישראלי.

עוד  CASE STUDIES

 

מה שייחודי בגלעד הוא היכולת להפוך אתגר בלתי אפשרי להזדמנות. לא מדובר רק בניסיון גלובלי מרשים – אלא ביכולת לחדור לתרבויות שונות, להבין את דפוסי החשיבה של הצרכנים המקומיים, ולבנות סביבם אסטרטגיות מותאמות בדיוק ל-DNA של כל שוק ושוק.

כמי שהוביל את שוק האופנה הישראלי במשך שנים רבות, גלעד אף שימש כמרצה בסדנאות למנהלים בנושא ניהול, שיווק ומיתוג בשנקר.

לצידי מובילים את החברה שני מומחים בכירים

נמרוד מויאל

מומחה בשיווק, מחקרי שוק ופיתוח עסקי בינלאומי, בעל קשרים אישיים ועסקיים בעשרות מדינות בעולם

לנמרוד ניסיון של למעלה מ-30 שנה בעבודה עם חברות בינלאומיות בתחומי FMCG, טכנולוגיה, Health & Wellness, רכב ו-New Mobility. בין החברות איתם עבד נמרוד: דה-לונגי, בוש, פנסוניק, נייקון, קנווד-בראון, אפסון, ברידג'סטון (צמיגים), שיסיידו, ו-Stellantis (מערכות לרכב).

דר' אלעד הריסון

מומחה בשילוב מערכות מידע ויישומי בינה מלאכותית (AI)

מרצה בכיר ולשעבר ראש המחלקה להנדסת תעשיה וניהול בשנקר. בעל ניסיון רב ביעוץ בתחום חדשנות טכנולוגית, בין היתר, לאיחוד האירופי ולממשלות הולנד, בלגיה ופינלנד ולחברות בינלאומיות כמו KLM, Air France, חברות סטארט-אפ, בנקים ותאגידים ומשרדי ממשלה בישראל.